رپورتاژ ارزان – خرید رپورتاژ آگهی ارزان

رپورتاژ آگهی به تعریف وسنه نوعی تبلیغات اینترنتی ارزان است که بصورت یک مقاله یا محتوا حداقل ۳۰۰ کاراکتری از محصول یا سایت مورد نظر است که در آن چند کلمه کلیدی اصلی به سایتتان لینک می شود و در سایت مور نظر در قالب یک مطلب منتشر می شود و به این ترتیب این تبلیغات اینترنتی هم قابلیت لینک سازی طبیعی برای گوگل دارد و هم خاصیت برند سازی و برندینگ و هم خاصیت فروش و هم خاصیت یک تبلیغات اینترنتی دائمی بصرفه برای سایت را دارد

نکات رپورتاژ آگهی – نحوه نگارش رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی وسنه باید حداقل ۳۰۰ کاراکتر باشد و در آن نکات سئو محتوا از جمله h1,h2,h3,… و حداقل ۱ عکس و حداقل ۱ لینک موجود باشد. توجه داشته باشید که کیورد انتخابی شما بهتر است به صورت استرانگ ( استفاده از تگ B ) باشد و به صفحه اصلی یا صفحه مقاله موجود در سایتتان لینک شود , از استفاده بیش از حد لینک در در رپورتاژ برحذر باشید و پیشنهاد وسنه این است که حداکثر از ۴ لینک در رپورتاژ آگهی خود استفاده کنید

تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو

بدون شک رپورتاژ به عنوان یکی از طبیعی ترین لینک سازی ها برای گوگل محسوب می شود. اما توجه داشته باشید که همانند بک لینک در استفاده از آن بهتر است افراط نکنید و بصورت یکجا و انبوه در یک بازه زمانی کوتاه مثلا ۲۴ ساعت قرار ندهید . به طور مثال اگر قرار است در ۱۰ سایت ریپورتاژ آگهی درج کنید بهتر است در فاصله چند روزه یا حداقل با ۴۸ ساعت فاصله منتشر شود چرا که گوگل به لینک سازی پله ای احترام بیشتری میگذارد

رپورتاژ یک لینک بیلدینگ دائمی

تیم سایت وسنه معتقد است که همانطور که به آن اشاره کرد, رپورتاژ یک نوع لینک بیلدینگ استاندارد و مناسب است که در افزایش اعتبار و ارتقا جایگاه سایت و کیورد مورد نظرتان نقش بسزایی را ایفا میکند , توجه داشته باشید که حتما این نوع تبلیغات به صورت دائمی باشد چرا که رپورتاژ آگهی تنها در یک صفحه درج می شود و قابلیت لینک سازی دائمی آن موجب آن می شود که سایت شما به عنوان یک سایت مرجع که سایت پذیرنده از آن کپی کرده معرفی شود

طبق الگوریتم های جدید گوگل رپورتاژ رایگان پیشنهاد نمی شود. چرا که از نظر گوگل سایت های اسپمر و فیدخوان و یا وبلاگ های بی محتوا فاقد اعتبار بوده و حتی موجب کاهش رتبه و ضرر به سایت می شوند

تاریخچه رپورتاژ

تاریخچه رپورتاژ یا رپرتاژ یا ریپورتاژ آگهی حدودا برای سال ۱۹۴۵ است و در واقع در سال ۱۹۴۵ این لغت به دایره لغات اضافه شده است ، تاریخچه دقیق این لغت در ایران میشخص نیست اما در چند سال گذشته مخصوصا یکی دو سال گذشته ظاهرا در ایران این شیوه تبلیغاتی به دلیل اثر بخشی بالا بیشتر مورد توجه مدیران قرار گرفته است .در ایران بیشتر کلمه رپورتاژ (reportage) استفاده میشه و مخصوصا شیوه رپورتاژ آگهی در ایران بیشتر به صورت رپورتاژ اگهی اینترنتی است. رپورتاژ ارزان بیشتر بدانید

فروش رپورتاژ آگهی – خرید رپورتاژ آگهی ارزان – رپورتاژ آگهی وسنه

تیم وسنه با استفاده از سایت های برند و معتبر اینترنتی بستری مطمئن برای وبمستران ایرانی در زمینه این نوع تبلیغات اینترنتی و لینک بیلدینگ ارزان ایجاد کرده است که میتوانید جهت خرید به سایت vasneh.ir مراجعه کنید یا با شماره تماس ۰۹۰۳۲۱۲۷۲۱۱ جهت مشاوره رایگان و معرفی خدمات تماس حاصل بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*